27 Νοεμβρίου 2012

Οι sxolikes...ataxies βραβεύονται!!!!!


Είναι μεγάλη χαρά για εμάς που ξέρουμε ότι παρ' όλες τις αταξίες μας μάς αγαπάτε και μας βραβεύετε! 

Ευχαριστούμε πολύ τα ιστολόγια: 


που μας χάρισαν το βραβείο ''Liebster Award''. Κι επειδή τα βραβεία υπάρχουν για να τα μοιραζόμαστε.... θα το χαρίσουμε, με τη σειρά μας, στα παρακάτω 5 ιστολόγια:

Κουρδιστή τάξη
5ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου "Οδυσσέας Ελύτης"
Δροσοσταλίδες... eν δράσει!
Μια φορά κι έναν καιρό η μικρή Ελένη
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Ρέντη







(Οι όροι για το συγκεκριμένο βραβείο είναι οι εξής:
1.Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!
2.Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.
3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200 followers.
4.Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.)



1 σχόλιο:

Eλένη Γεωργοστάθη είπε...

Αγαπητοί φίλοι, ευχαριστώ θερμά για το βραβείο σας, το οποίο είναι και το μοναδικό που μου έχουν απονείμει στην ενήλικη ζωή μου. Ομολογώ μάλιστα ότι είναι πολύ συγκινητικό να το παραλαμβάνεις από τα χεράκια τόσο μικρών και τόσο γοητευτικά άτακτων μαθητών. Ωστόσο δυσκολεύομαι να τηρήσω τους όρους για την παραλαβή του: α)γιατί δε μου αρέσει να δίνω βραβεία - συγγνώμη, αλλά είναι μια παραξενιά που έχω από μικρή, β) γιατί κυκλοφορούν τόσα ωραία ιστολόγια τριγύρω ώστε, ακόμα κι αν παρέκαμπτα την προηγούμενη ιδιορρυθμία μου, θα αδυνατούσα να απονείμω με τη σειρά μου το βραβείο σε πέντε μόνο από αυτά, γ) γιατί έχω δεσμευτεί από γενέσεως του μπλογκ μου ότι όλες μου οι αναρτήσεις θα αφορούν αποκλειστικά και μόνο την παρουσίαση παιδικών βιβλίων και τίποτα μα τίποτα άλλο. Έπειτα, βλέπω ότι τα άλλα τέσσερα ιστολόγια που παρέλαβαν το βραβείο σας είναι φτιαγμένα από σχολεία και νηπιαγωγεία. Σκεφτείτε πόσο μεγάλη θα ήταν η χαρά κάποιων άλλων παιδιών αν στη θέση του δικού μου ιστολογίου βραβεύατε ένα ακόμα σχολικό... Ανεξάρτητα πάντως από τις δυσκολίες μου στην τήρηση των κανόνων, θέλω και πάλι να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την προτίμηση. Αν δε σας πειράζει, θα αναρτήσω το βραβείο, φυσικά θα κάνω link στη σελίδα σας, ΑΛΛΑ θα σας παραχωρήσω το προνόμιο της απονομής του σε άλλα πέντε ιστολόγια, με την προϋπόθεση ότι θα είναι σχολικά! Διαλέξτε όποια θέλετε εσείς, σας εξουσιοδοτώ εν λευκώ γιατί σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη! Εύχομαι καλή συνέχεια στην ωραία σας προσπάθεια, και να θυμάστε πάντα κάτι που είμαι σίγουρη ότι ήδη γνωρίζετε: ότι οι αταξίες είναι όχι μονάχα το αλάτι αλλά συχνά και η αφετηρία της ουσιαστικής γνώσης. Να είστε καλά, και μη χαθούμε!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...