6 Ιουνίου 2012

ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ..!!




ΤΑ ΡΟΖ ΔΕΛΦΙΝΙΑ

Είναι λιγότερο γνωστά αλλά εξίσου όμορφα και έξυπνα με τα γκρι δελφίνια που ξέρουμε. Τα ροζ δελφίνια ή δελφίνια του Αμαζονίου είναι ιδιαίτερα φιλικά και ζουν στον Αμαζόνιο αλλά και στους ποταμούς Ορενόκο και Araguaia, στη Νότια Αμερική.
Είναι λοιπόν δελφίνια του γλυκού νερού και για να διαβιώσουν απαιτούν φρέσκο, καθαρό νερό.  Δυστυχώς βρίσκονται στη λίστα με τα ζώα που απειλούνται καθώς η μόλυνση των νερών, η παράνομη αλιεία και οι άκατοι που πλέουν στους ποταμούς απειλούν τους βιοτόπους τους. Τα ροζ δελφίνια, μοιάζουν με τα γκρι, αλλά είναι κάπως μεγαλύτερα και αντί για ένα ραχιαίο πτερύγιο, έχουν ένα εξόγκωμα στην πλάτη τους...........
Το κεφάλι των ροζ δελφινιών μπορεί να γυρίσει 180 μοίρες................χωρίς αυτό να τα βοηθά να αποφεύγουν τα καμάκια των ψαράδων που τα βλέπουν και ως ανταγωνιστές αφού τους τρώνε τα ψάρια! Ο εγκέφαλός τους είναι 40% μεγαλύτερος από του ανθρώπου!!!

 Όμορφα, παράξενα πλάσματα μοναδικά!!!!!!!!!!!!!! Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω εικόνες, για να καταλάβετε τι εννοούμε:
Perierga.gr - Ροζ δελφίνια!
Perierga.gr - Ροζ δελφίνια!

2 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλο μεσημέρι..ξαναδιαβασα για τα ροζ δελφινακια, εχω κι εγω στο ιστολογιο μου (τι δελφινακι ειμαι αλλωστε χιχι) αλλα χαρηκα που ειδα να τιμαται με αναρτηση τα ...συγγενακια μου :)

Τα δευτεράκια blogαρουν... είπε...

Τα τιμήσαμε κι εμείς!Μας άρεσαν πολύ!Πανέμορφα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...