30 Νοεμβρίου 2013
28 Νοεμβρίου 2013
25 Νοεμβρίου 2013
23 Νοεμβρίου 2013
22 Νοεμβρίου 2013
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Στην ενότητα "Πώς λέμε όχι;" από το βιβλίο της Γλώσσας,μας ζητήθηκε να φτιάξουμε ένα παραμύθι χρησιμοποιώντας τις λέξεις:παπαγάλος, νάνος, βιολί, πυξίδα, διαμάντι, άμαξα, νησί, ήλιος και πειρατής.Φτιάξαμε τα παρακάτω φύλλα εργασίας, τα εκτυπώσαμε και τα υπόλοιπα τα αφήσαμε στη φαντασία των παιδιών που για άλλη μια φορά μας εξέπληξαν με τις ιδέες τους!
Εξώφυλλο-οπισθόφυλλο |
εσωτερικές σελίδες |
21 Νοεμβρίου 2013
ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ - ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
Κάθε χρόνο , στις 21 Νοεμβρίου γιορτάζουμε τα Εισόδια της Θεοτόκου.
Γονείς της Παναγίας μας ήταν ο Ιωακείμ και η Άννα.Μέχρι τα βαθιά τους γεράματα δεν είχαν αποκτήσει παιδί Η Άννα με τις θερμές προσευχές που καθημερινά έστελνε στον Θεό , είχε τάξει να προσφέρει, να αφιερώσει το παιδί που θα της χάριζε ο Κύριος στην υπηρεσία την δική του.Οι προσευχές της εισακούστηκαν και το ζευγάρι απόκτησε ένα κοριτσάκι που το ονόμασαν Μαρία.Όταν έγινε 3 ετών οι γονείς της την οδήγησαν στην εκκλησία. Αυτή η είσοδος της Μαρίας στο ναό ονομάστηκε «Εισόδια της Θεοτόκου». Έτσι η Μαρία ταμένη από την μητέρα της, αφιερώθηκε και αφοσιώθηκε στον Θεό, ο οποίος την αντάμειψε όσο καμιά άλλη γυναίκα στον κόσμο. Μέσα στα αγνά σπλάχνα της εσκήνωσε ο Ίδιος ο Θεός. Έγινε μάνα Θεού και έμεινε η αειπάρθενος μητέρα εις τους αιώνας
Έκτυπώνω και ζωγραφίζω τα Εισόδια της θεοτόκου
Κάθε χρόνο , στις 21 Νοεμβρίου γιορτάζουμε τα Εισόδια της Θεοτόκου.
Γονείς της Παναγίας μας ήταν ο Ιωακείμ και η Άννα.Μέχρι τα βαθιά τους γεράματα δεν είχαν αποκτήσει παιδί Η Άννα με τις θερμές προσευχές που καθημερινά έστελνε στον Θεό , είχε τάξει να προσφέρει, να αφιερώσει το παιδί που θα της χάριζε ο Κύριος στην υπηρεσία την δική του.Οι προσευχές της εισακούστηκαν και το ζευγάρι απόκτησε ένα κοριτσάκι που το ονόμασαν Μαρία.Όταν έγινε 3 ετών οι γονείς της την οδήγησαν στην εκκλησία. Αυτή η είσοδος της Μαρίας στο ναό ονομάστηκε «Εισόδια της Θεοτόκου». Έτσι η Μαρία ταμένη από την μητέρα της, αφιερώθηκε και αφοσιώθηκε στον Θεό, ο οποίος την αντάμειψε όσο καμιά άλλη γυναίκα στον κόσμο. Μέσα στα αγνά σπλάχνα της εσκήνωσε ο Ίδιος ο Θεός. Έγινε μάνα Θεού και έμεινε η αειπάρθενος μητέρα εις τους αιώνας
Έκτυπώνω και ζωγραφίζω τα Εισόδια της θεοτόκου
20 Νοεμβρίου 2013
19 Νοεμβρίου 2013
18 Νοεμβρίου 2013
ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΩΝ ΜΗΝΩΝ
ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΩΝ ΜΗΝΩΝ
Κάνε κλικ στην εικόνα και λύσε το σταυρόλεξο!Πόσα έμαθες για τους μήνες;
Πηγή:http://meta-sxoleio.blogspot.gr/
17 Νοεμβρίου 2013
16 Νοεμβρίου 2013
14 Νοεμβρίου 2013
13 Νοεμβρίου 2013
12 Νοεμβρίου 2013
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ
Για να μάθουμε καλύτερα και πιο ευχάριστα τα προτακτικά που παίρνουν ενωτικό , φτιάξαμε καρτέλες με λέξεις και καρτέλες με προτακτικά.Τις τοποθετήσαμε μπερδεμένες σε ένα τραπεζάκι και τα παιδιά ανα ομάδες έπρεπε να τις ενώσουν βάζοντας στη μέση το σημαδάκι του ενωτικού.
11 Νοεμβρίου 2013
10 Νοεμβρίου 2013
8 Νοεμβρίου 2013
ΑΝΤΙΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ...ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Καλό ταξίδι χελιδονάκια...
Υλικά που χρησιμοποιήσαμε:
- χαρτόνια κανσόν σε διάφορα χρώματα
- καφέ και μαύρο χαρτόνι
- χόρτο
- βαμβάκι , κόλλα διορθωτικό στιλό
Σχεδιάσαμε και κόψαμε τη φωλιά και την κολλήσαμε σε ένα ορθογώνιο χαρτόνι.Προσθέσαμε και χόρτο ( είναι προτιμότερο το καφέ χρώμα ή το χρώμα της άμμου )
Σχεδιάσαμε και κόψαμε και τα χελιδονάκια , με διορθωτικό στιλό κάναμε το ματάκι και στο τέλος κολλήσαμε το βαμβάκι στην κοιλίτσα.Τα τοποθετήσαμε με τέτοιο τρόπο πάνω από τη φωλιά ώστε να φαίνεται ότι την εγκαταλείπουν και ξεκινούν το μακρινό τους ταξίδι.
ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΩΝ!!!!!
Πάντα παρών!!!!!!!!
Είμαι ο δάσκαλος του παιδιού σου.
Είμαι παρών για να το παραλάβω. Είμαι παρών κι όταν εσύ αργείς να ‘ρθεις γιατί κάτι σου έτυχε … ξέρω, είναι ανθρώπινο.
Είμαι παρών στην τάξη …με τα χίλια μάτια και τα δυο χιλιάδες αυτιά μου.
Είμαι παρών για να του πιάσω το χεράκι όταν ο γραμμούλες χορεύουν.
Είμαι παρών για να του μάθω το “τ-α τα”. Είμαι παρών για να του μάθω τι είναι “αλληλεγγύη”, “ευθύνη”.
Είμαι παρών όταν ρωτάει. Δεν έχω όλες τις απαντήσεις, μα του μαθαίνω πώς να τις αναζητά.
Είμαι παρών όταν ανοίγει η μύτη του, όταν ανεβάζει πυρετό, όταν του βγαίνει το δοντάκι.
Είμαι παρών όταν χρειάζεται βοήθεια και ενθάρρυνση.
Είμαι παρών όταν νιώθει στενοχωρημένο.
Είμαι παρών στην αυλή , στο διάδρομο, στις σκάλες,για να σιγουρευτώ ότι είναι ασφαλές.
Είμαι παρών για να προλάβω ή να διαχειριστώ τους καβγάδες.
Είμαι παρών για να φροντίσω το γρατζουνισμένο γόνατο, να δέσω τα λυμένα κορδόνια, να του θυμίσω να φορέσει ζακέτα ή καπέλο.
Είμαι παρών στα παρασκήνια, για να το καμαρώνω κι εγώ μαζί μ’ εσένα όταν παίζει θέατρο ή τραγουδά ή απαγγέλλει.
Είμαι παρών σ’ όλες τις διδακτικές επισκέψεις, όπου εσύ ίσως και να μην προλαβαίνεις να το πας: στο μουσείο, στη συναυλία, στη βιβλιοθήκη, στο θέατρο, στη φύση, στην εκκλησία.
Είμαι παρών για να αντιληφθώ αν κάποιο πεινάει,πονάει ή ...κάτι χειρότερο.
Είμαι παρών ...
Ξέρεις ότι είμαι παρών ...πάντα παρών!
Μην πιστέψεις κανέναν που θα σου πει το αντίθετο.
Αναδημοσίευση από http://paidio.blogspot.gr/
7 Νοεμβρίου 2013
6 Νοεμβρίου 2013
ΠΑΙΖΩ...ΠΡΟΣΘΕΣΗ
Παίζω με την πρόσθεση...
Πηγή:http://a-taxia.blogspot.gr/
5 Νοεμβρίου 2013
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
4 Νοεμβρίου 2013
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ; ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τη γραφή της ημερομηνίας.Για να εμπεδώσουμε καλύτερα πώς αλλάζει η ημερομηνία από ολογράφως σε σύντομη γραφή και αντίστροφα παίξαμε με καρτέλες!Ξεκρεμάσαμε από τους τοίχους το τρενάκι με τους μήνες , φτιάξαμε καρτέλες από χαρτόνι με αριθμούς από το 1 ως το 31 , και καρτέλες με χρονολογίες και ξεκινήσαμε το παιχνίδι.Κάθε ομάδα έπρεπε να αλλάξει την ημερομηνία από ολογράφως σε σύντομη και κάποια άλλη ομάδα από σύντομη να διαλέξει τις σωστές καρτέλες και να τη "γράψει" ολογράφως.Ήταν διασκεδαστικό!Τα παιδιά περιμένουν να ξαναπαίξουμε αύριο το ίδιο παιχνίδι με ανυπομονησία!!!!
Τώρα το φύλλο εργασίας θα είναι παιχνιδάκι!!!!!!
3 Νοεμβρίου 2013
2 Νοεμβρίου 2013
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!
Φθινοπωρινό βραβειάκι
Με τη σειρά μας το χαρίζουμε στα ιστολόγια:
http://paidiastinpriza.blogspot.gr/
http://tosxolikopareaki.blogspot.gr/#axzz2jQjKUOug
http://1nipkerats.blogspot.gr/
http://peripteroedw.blogspot.gr/
http://school-ikia.blogspot.gr/2013/11/blog-post_2385.html?showComment=1383428265589#c6939930414781127861
http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/
ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Οι ζωγραφιές των παιδιών είναι πολύ σημαντικές γιατί σε αυτές τα παιδιά αποτυπώνουν τον ψυχικό τους κόσμο , τα συναισθήματά τους , τους προβληματισμούς τους.
Η παιδική ζωγραφιά έχει όλα τα στοιχεία του εικαστικού έργου: σχέδιο , χρώμα , σύνθεση , μορφή και περιεχόμενο.Βλέποντας ένα παιδί να ζωγραφίζει και ακούγοντας τις ερμηνείες που δίνει για τις ζωγραφιές του είναι σαν να διαβάζουμε την ψυχή του , επειδή μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για τη ζωή του , τους προβληματισμούς του και τις ανησυχίες του. Η γλώσσα των εικόνων στο παιδί φανερώνει τη νοητική και την ψυχολογική του εξέλιξη , αποτυπώνει αυτό που βλέπει ή νιώθει με τον τρόπο που εκείνο το αντιλαμβάνεται.
Μέσα από τα παιδικά σχέδια , μαθαίνουμε ποιες είναι οι θέσεις του παιδιού , οι στάσεις , οι διαθέσεις , οι αντιδράσεις , οι φόβοι και οι ενοχές του.Για το λόγο αυτό και τα παιδικά σχέδια είναι αντικείμενο μελέτης από εκπαιδευτικούς , ψυχολόγους και ψυχιάτρους σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν καλύτερα την παιδική ψυχή.
Όταν καλούμε να ερμηνεύσουμετην παιδική ζωγραφιά στρέφουμε την προσοχή μας:
Η προτίμηση των χρωμάτων στην παιδική ζωγραφιά έχει σχέση με την ηλικία , το χαραχτήρα και την ψυχολογική κατάσταση του παιδιού.Μέσα από τα χρώματα το παιδί εκφράζεται.Γενικά , οι ανοιχτοί τόνοι χρωμάτων δείχνουν εξωστρέφεια ενώ οι σκοτεινοί την εσωστρέφεια του χαραχτήρα.Οι ζωγραφιές των παιδιών είναι πολύ σημαντικές γιατί σε αυτές τα παιδιά αποτυπώνουν τον ψυχικό τους κόσμο , τα συναισθήματά τους , τους προβληματισμούς τους.
Η παιδική ζωγραφιά έχει όλα τα στοιχεία του εικαστικού έργου: σχέδιο , χρώμα , σύνθεση , μορφή και περιεχόμενο.Βλέποντας ένα παιδί να ζωγραφίζει και ακούγοντας τις ερμηνείες που δίνει για τις ζωγραφιές του είναι σαν να διαβάζουμε την ψυχή του , επειδή μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για τη ζωή του , τους προβληματισμούς του και τις ανησυχίες του. Η γλώσσα των εικόνων στο παιδί φανερώνει τη νοητική και την ψυχολογική του εξέλιξη , αποτυπώνει αυτό που βλέπει ή νιώθει με τον τρόπο που εκείνο το αντιλαμβάνεται.
Μέσα από τα παιδικά σχέδια , μαθαίνουμε ποιες είναι οι θέσεις του παιδιού , οι στάσεις , οι διαθέσεις , οι αντιδράσεις , οι φόβοι και οι ενοχές του.Για το λόγο αυτό και τα παιδικά σχέδια είναι αντικείμενο μελέτης από εκπαιδευτικούς , ψυχολόγους και ψυχιάτρους σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν καλύτερα την παιδική ψυχή.
Όταν καλούμε να ερμηνεύσουμετην παιδική ζωγραφιά στρέφουμε την προσοχή μας:
- Στον τρόπο που γράφει και καλύπτει το χαρτί
- Στην επιλογή των χρωμάτων και της φόρμας
- Στον τρόπο που επιλέγει να προβάλλει τον εαυτό του
- Ποια είναι τα ενδιαφέροντα , οι ανησυχίες και οι αφηγηματικές του προτιμήσεις
Η ερμηνεία που δίνεται στην επιλογή χρωμάτων από το παιδί είναι :
- Πολυχρωμία:αίσθηση χαράς και γιορτής
- Έντονα χρώματα:τα παιδιά την ώρα της ζωγραφικής τους δημιουργίας βρίσκονται σε κατάσταση έντασης
- Επικράτηση κόκκινου χρώματος:το κόκκινο χρώμα δηλώνει δυναμισμό.Δηλώνει ζωηρές συγκινήσεις και ενστικτώδεις παρορμήσεις.Η συνεχής χρήση του από τα παιδιά ίσως υποδηλώνει και κάποια νευρωτική συμπεριφορά
- Επικράτηση του πορτοκαλί χρώματος:το πορτοκαλί χρώμα δηλώνει ζεστή συμπεριφορά , ηρεμία και συναισθηματισμό
- Επικράτηση του κίτρινου χρώματος:δηλώνει δυναμισμό , φιλοδοξία και έντονη δράση
- Επικράτηση του καφέ χρώματος:δηλώνει ενοχή
- Επικράτηση του μπλε χρώματος:τα παιδιά που χρησιμοποιούν το μπλε χρώμα δείχνουν ανεπτυγμένη λογική και ρυθμιζόμενη συναισθηματική συμπεριφορά
- Επικράτηση του πράσινου χρώματος:δηλώνει επιμονή , πείσμα ,επιθυμία για διάκριση καθώς και στροφή στον εαυτό του
- Επικράτηση ροζ χρώματος:είναι χρώμα που χρησιμοποιείται κυρίως από τα κορίτσια και υποδηλώνει τη γυναικεία φύση και την αίσθηση ηρεμίας
- Η επικράτηση του μαύρου:το προτιμούν κυρίως τα εσωστρεφή παιδιά.Συμβολίζει το φόβο , την ανησυχία και την επιθυμία περιθωριοποίησης
- Επικράτηση του γκρίζου:χρησιμοποιείται κυρίως από εσωστρεφή παιδιά , δύσκολα με πνεύμα αντιλογίας
- Επικράτηση του άσπρου:τα δειλά παιδιά φτιάχνουν μικρά σχέδια αφήνοντας το υπόλοιπο χαρτί κενό
Η ερμηνεία , λοιπόν , της παιδικής ζωγραφιάς είναι διάσπαρτη από συμβολισμούς, οι κυριότεροι από αυτούς είναι οι εξής:
- Το δεξί μισό του χαρτιού:εκφράζει τη λογική και αντιπροσωπεύει τον πατρικό πόλο ή αντικείμενα τοποθετημένα στο δεξί μέρος του χαρτιού δείχνουν εξωστρέφεια και δυναμισμό
- Το αριστερό μισό του χαρτιού:αντιπροσωπεύει το μητρικό πόλο και συμβολίζει τη στροφή προς το παρελθόν
- Το μπουτζούρωμα:με το μουτζούρωμα το παιδί μπορεί να θέλει να κρύψει κάτι που αυθόρμητα ήρθε στο φως.Κατά τους ψυχολόγους το μουτζούρωμα , αποτελεί σύμπτωμα μεγάλης ψυχοκινητικότητας και απουσίας αναστολών
- Η καρδιά:συμβολίζει τα πρώτα αισθηματικά σκιρτήματα των παιδιών
- Το σπίτι:συμβολίζει τις σχέσεις του παιδιού με την οικογένειά του.Αν η γραμμή του σπιτιού είναι πατημένη και παχιά , υποδηλώνει ένα παιδί απαιτητικό , επιθετικό.Ένα σπίτι χωρίς παράθυρα σημαίνει ότι το παιδί δε νιώθει άνετα σε αυτό.Ένα καλοζωγραφισμένο σπίτι είναι έκφραση ενός πλήρως ισορροπημένου παιδιού
- Το τζάκι:είναι σύμβολο συντροφικότητας , θαλπωρής και αγάπης.Αν ο καπνός της καμινάδας κατευθύνεται δεξιά το παιδί κοιτάζει αισιόδοξα το μέλλον , αν ο καπνός κατευθύνεται προς τα αριστερά δηλώνει εσωστρέφεια.Τέλος , αν ο καπνός κρύβει τον ήλιο είναι ένδειξη κατάθλιψης
- Ο ήλιος :συμβολίζει συχνά τον πατέρα του παιδιού και από το μέγεθος που επιλέγει το παιδί να του δώσει ,εκφράζει τη σημασία που αποδίδει το τελευταίο στο ρόλο του πατέρα
ΠΗΓΗ:http://www.4moms.gr/
1 Νοεμβρίου 2013
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ;
πατήστε πάνω στα υπογραμμισμένα γράμματα και ξεκινάμε να φτιάξουμε τη δική μας διαφήμιση!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)