31 Μαρτίου 2014

ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ-ΠΑΡΑΜΥΘΙ

ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ-ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Ήταν μια φορά τρεις φίλοι.Οι δυο ήταν ψεύτες ενώ ο τρίτος δεν ήξερε να λέει καθόλου ψέματα..Ξεκίνησαν να κάνουν ένα μακρινό ταξίδι.Αφού περπάτησαν μια ολάκερη μέρα , νύχτωσε και ήταν πεινασμένοι και κουρασμένοι. Όμως δεν είχαν λεφτά ούτε για να φάνε ούτε για να πάνε σε κανένα χάνι για να κοιμηθούν. Εκεί που κάθονταν και σκέφτονταν τι θα κάνουν λέει ο ένας από τους ψεύτες:
- 'Εχω μια ιδέα για να βρούμε κρασί!
- Κι εγώ λέει ο δεύτερος για να φάμε ψάρι!

Ξεκινάνε λοιπόν και πάνε στο πρώτο χάνι που βρίσκουν στο δρόμο τους. Μπαίνει μέσα ο πρώτος και λέει στον ξενοδόχο;
- Ετοίμασέ μου ένα μεγάλο ψάρι γιατί θα έρθουμε κάμποσοι για φαγητό!
Κι όταν ο ταβερνιάρης άρχισε να το ετοιμάζει έκλεισε κι ένα δωμάτιο για να κοιμηθούν το βράδυ και ανέβηκε πάνω.
Σ΄εκείνη την περιοχή  υπήρχαν πολλά αμπέλια και πολλοί έβγαζαν κρασί.
Έτσι , ο δεύτερος ψεύτης , έβαλε σε μια νταμιτζάνα δύο οκάδες νερό και άρχισε να γυρνά στα σπίτια και να ρωτά τους νυκοκυραίους:
-Πουλάτε κρασί;
-Ναι, του απαντά ο νυκοκύρης.
-Βάλε μου δύο οκάδες,είπε ο ψεύτης.
Ο νοικοκύρης του βάζει δύο οκάδες κρασί το οποίο ανακατεύτηκε με το νερό που είχε μέσα η νταμιτζάνα και νέρωσε.Το δοκιμάζει τότε ο ψεύτης και λέει:
-Τι άσχημο κρασί!Χάλασε και το δικό μου που είχα μέσα!
Δίνει και στο νοικοκύρη να δοκιμάσει.Και πραγματικά κι εκείνος λέει ότι το κρασί δεν είναι καλό.Και χωρίς να πληρώσει φεύγει και πάει στο παρακάτω σπίτι.Χτυπά την πόρτα και ξανακάνει τα ίδια. Για να μην τα πολυλογώ , ακολούθησε την ίδια διαδικασία κάμποσες φορές μέχρι που το κρασί μέσα στην νταμιτζάνα έγινε καλό. Παίρνει λοιπόν τη γεμάτη νταμιτζάνα και γυρνά στο πανδοχείο ποι τον περίμεναν οι άλλοι δύο. Ο ξενοδόχος στο μεταξύ είχε καλοψήσει το ψάρι , έκατσαν , έφαγαν κα ήπιαν και τους περίσσεψε και ψάρι , το οποίο το τυλίξανε μέσα σε ένα χαρτί και το πήρανε μαζί υους για να το φάνε αργότερα.
-Και ποιος θα το φάει; ρωτάει αυτός που δεν ήξερει να λέει ψέματα.
-Αυτός που θα δει το πιο περίεργο όνειρο , του απαντάει ο πρώτος ψεύτης.
Με αυτά και με τα άλλα , νυστάξανε και ανεβήκανε στο πάνω δωμάτιο και κοιμηθήκανε μια χαρά όλη τη νύχτα.
Όταν ξημέρωσε , λέει ο ξενοδόχος στο βοηθό του:
-Άντε πάνω νε σε πληρώσουν γιατί σε λίγο θα φύγουν.
Ανεβαίνει αυτός πάνω και τους δίνει το λογαριασμό. Οι τρεις τους είχαν συνεννοηθεί από πριν και άρχισαν και καλά να μαλώνουν για το ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό.
-Εγώ θα τον πληρώσω! έλεγε ο πρώτος.
-Όχι εγώ! έλεγε ο δεύτερος.
Ούτε να το σκέφτεστε! Εγώ θα πληρώσω! έλεγε ο τρίτος.
Σε μια στιγμή , γυρνάει ο ένας και λέει:
-Το βρήκα! Θα δέσουμε τα μάτια του βοηθού του ξενοδόχου και όποιον από εμάς πιάσει , αυτός θα πληρώσει το λογαριασμό!
Έτσι, του δέσανε τα μάτια και όπως καταλάβατε ,βγήκαν σιγά σιγά από το δωμάτιο , χαιρέτησαν και τον ξενοδόχο και έφυγαν σαν κύριοι!
Ανεβαίνει ο ξενοδόχος στο δωμάτιο για να δει τι κάνει ο βοηθός του και όταν καταλάβανε ότι είχαν φύγει χωρίς να πληρώσουν έβαλαν τις φωνές αλλά ήταν πια αργά! Οι τρεις φίλοι ήταν ήδη μακριά!
Όταν κόντευε να μεσημεριάσει, έκατσαν κάτω από έναν ίσκιο και ξεκίνησαν να λένε τα όνειρά τους
για να δουν ποιος θα έτρωγε το ψάρι που είχε περισσέψει.
-Εγώ,λέει ο πρώτος , είδα πως ανοίξανε τα ουράνια και βγήκε μια χρυσή σκάλα και ανεβοκατέβαιναν άγγελοι λουσμένοι στο φως! Και πήρανε κι εμένα μαζί τους!Κι εσείς με κοιτάζατε που ανέβαινα στον ουρανό και με ρωτούσατε ¨Το ψάρι;Τι θα κάνουμε με το ψάρι;" κι εγώ σας απαντούσα " Χάρισμά σας το ψάρι¨.
Οι άλλοι δύο θαύμασαν το όνειρο και μετά πήρε το λόγο ο δεύτερος.
-Εγώ , λέει ο δεύτερος , είδα ότι άνοιξε ο Άδης και βγήκαν από μέσα άγγελοι ντυμένοι στα χρυσά. Και είδα πράματα και θάματα που δεν μπορεί ανθρώπου στόμα να τα περιγράψει! Κι οι άγγελοι με πήρανε μαζί τους  κι εσείς με ρωτούσατε ¨Το ψάρι;Τι θα γίνει με το ψάρι;¨ κι εγώ  σας απαντούσα ¨Χάρισμά σας το ψάρι¨.
Ο τρίτος έκαμε το σταυρό του και είπε:
-Δοξασμένο το όνομα του κυρίου!Εγώ όλο το βράδυ έβλεπα τον ένα να ανεβαίνει στον ουρανό και να λέει "χάρισμά σας το ψάρι ¨τον άλλο να κατεβαίνει μέσα στη γη και να λέει ¨χάρισμά σας το ψάρι ¨ε . σηκώθηκαι κι εγώ και το έφαγα όλο!
-Έφαγες το ψάρι; ρώτησαν θυμωμένοι οι άλλοι δύο.
-Όχι που θα σας άφηνα με τα ψέματά σας να με γελάσετε , τους απάντησε αυτός.
Οι δύο ψεύτες θαύμασαν την εξυπνάδα του και γέλασαν με την καρδιά τους! Εκείνη τη νύχτα έμειναν νηστικοί , αλλά κατάλαβαν ότι τον έξυπνο άνθρωπο , δεν μπορεί κανένας να τον γελάσει με ψευτιές!

ΠΗΓΗ:http://www.matia.gr/5/kids.html


ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΧΑΡΤΗ

Κάνε κλικ στην εικόνα για να μάθεις παίζοντας!

http://users.sch.gr/sudiakos/geo02/story.html
Πηγή:http://vandhmotiko.blogspot.gr/

Τίτλος χάρτη: Είναι η ονομασία του χάρτη που δηλώνει το περιεχόμενό του.
Υπόμνημα χάρτη : Είναι ένα σημείωμα, όπου ερμηνεύονται διάφορα στοιχεία του χάρτη. Στο υπόμνημα αντί για λέξεις, χρησιμοποιούμε σύμβολα και χρώματα το καθένα από τα οποία αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο στοιχείο του τόπου που απεικονίζει ο χάρτης. Τα σύμβολα και τα χρώματα αυτά σχηματίζουν ένα " χαρτογραφικό αλφάβητο " με το οποίο μπορούμε να" διαβάζουμε "  τους χάρτες σε όποια γλώσσα κι αν είναι φτιαγμένοι!


ΠΡΟΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ- ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

30 Μαρτίου 2014

ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΛΙΣΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΣΕ - ΟΣ


ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΗ ΖΥΓΑΡΙΑ

Κάνε κλικ στην εικόνα και παίξε με τη ζυγαριά!

http://www.mathplayground.com/balance_scales.html
Πηγή a-taxia.blogspot.com

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΒΑΡΟΥΣ

Βοήθησε το Rodger να ισορροπήσει τη ζυγαριά. Για να βεβαιωθείς ότι απάντησες σωστά πάτα ΟΚ.
Κλικ στην εικόνα και φύγαμε! 

Πηγή:a-taxia.blogspot.com

24 Μαρτίου 2014

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΚΡΙΝΟΥ

                          Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΚΡΙΝΟΥ

Ο Ηρακλής , ο μυθικός ήρωας των αρχαίων Ελλήνων , ήταν γιος του βασιλιά της Θήβας Αμφιτρίωνα και της Αλκμήνης. Όμως , οι αρχαίοι μας πρόγονοι πίστευαν πως ήταν γιος του ίδιου του Δία , γι΄αυτό και ήταν δυνατός όσο κανένας άλλος άνθρωπος στη γη.
Όταν λοιπόν γεννήθηκε ο Ηρακλής . ο Δίας αποφάσισε να τον κάνει αθάνατο. Αλλά για να το κατορθώσει αυτό, θα έπρεπε να το παιδί να πιει θεϊκό γάλα , να θηλάσει δηλαδή μια θεά. Αλλά...ποια θεά θα δεχόταν να το κάνει αυτό; Ο Δίας σκέφτηκε την Ήρα. Μα δεν τολμούσε να της πει ότι το παιδί ήταν δικό του. Η Ήρα όχι μόνο δε θα δεχόταν να θηλάσει τον Ηρακλή αλλά θα προσπαθούσε μάλιστα να τον σκοτώσει . Πράγμα που δοκίμασε να το
κάνει λίγο αργότερα , όταν έστειλε να τον πνίξουν στην κούνια του δύο πελώρια φίδια.
Προσπαθούσε λοιπόν ο Δίας να σκεφτεί με ποιον τρόπο θα μπορούσε να ξεγελάσει την Ήρα ώστε να θηλάσει τον Ηρακλή και...στο τέλος κατάστρωσε το πονηρό μυαλό του ένα σχέδιο . Το βράδυ πότισε την Ήρα με ένα κόκκινο γλυκό κρασί . Ανύποπτη εκείνη ήπιε αρκετό και σε λίγο ξάπλωσε μισομεθυσμένη να κοιμηθεί.
Πέταξε τότε ο Δίας ως τη Θήβα , άρπαξε το μωρό από την κούνια του , το έφερε στον Όλυμπο και πλησιάζοντας σιγά σιγά την κοιμισμένη Ήρα , το τοποθέτησε απαλά στο πλάι της.Έτσι , καθώς ήταν βαθιά κοιμισμένη , το μωρό θα τη θήλαζε χωρίς εκείνη να πάρει τίποτα είδηση και θα γινόταν αθάνατο!
Τα χεράκια του Ηρακλή κινήθηκαν , άγγιξαν την Ήρα και τότε η Θεά με το άγγιγμά του μισοξύπνησε . Άνοιξε τα μάτια της , είδε το μωρό πλάι της και ζαλισμένη ακόμα προσπάθησε να θυμηθεί πού βρισκόταν και...
¨ Μα... αυτό το μωρό δεν είναι δικό μου! ¨ σκέφτηκε ενώ ξεκαθάρισε το μυαλό της.
Αν ο Δίας ήταν μια φορά πονηρός η Ήρα ήταν δύο . Κατάλαβε αμέσως τίνος ήταν το μωρό και για ποιο λόγο το είχαν φέρει δίπλα της. Κατάλαβε γιατί ο Δίας την είχε ποτίσει με εκείνο το υπέροχο κρασί...Πετάχτηκε αμέσως όρθια με οργή και φώναξε τον άντρα της να παρουσιαστεί μπροστά της.
΄Ετσι απότομα και οργισμένα καθώς σηκώθηκε η Ήρα , το γάλα ξέφυγε από τα στήθη της και πετάχτηκε μακριά...Οι σταγόνες που πήγαν ψηλά προς τον ουρανό , έγινα πολλά αστέρια που , από το γάλα της ονομάστηκαν Γαλαξίας . Είναι ένα θαμπό αυλάκι από άστρα που μοιάζει με σύννεφο και χωρίζει τον ουρανό στα δύο . Μπορεί να το δει κανείς εύκολα τα βράδια του καλοκαιριού , μακριά από τις φωτισμένες πόλεις.
Οι σταγόνες από το γάλα της Ήρας που έπεσαν στη γη , μεταμορφώθηκαν σε ωραία και μυρωμένα λουλούδια που ονομάστηκαν κρίνοι.
Έτσι λοιπόν πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες ότι δημιουργήθηκε ο Γαλαξίας στον ουρανό και φύτρωσαν οι κρίνοι στη γη. Ο κρίνος έγινε το αγαπημένο λουλούδι της Ήρας και μ΄αυτό στόλιζαν τα αγάλματα και τους ναούς της . 

Πηγή:Οι μύθοι των λουλουδιών-εκδόσεις Στρατίκη
 

23 Μαρτίου 2014

ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Σχεδιάσαμε σε άσπρο χαρτόνι το περίγραμμα του κρυφού σχολειού και το κόψαμε.Το τσακίσαμε δεξιά και αριστερά για να φτιάξουμε τις πόρτες. Στο κέντρο κολλήσαμε μια εικόνα με τα παιδάκια που είναι στο κρυφό σχολειό , δεξιά τα κορίτσια ζωγράφισαν και κόλλησαν την Αμαλία και τα αγόρια έναν τσολιά. Αριστερά γράψαμε το "Φεγγαράκι μου λαμπρό " και επάνω σχεδιάσαμε το σταυρό. Κατόπιν ενώσαμε τις πόρτες και τις ζωγραφίσαμε.


  

Ευχαριστούμε τοhttp://www.kinderella.gr/ για την ιδέα!

15 Μαρτίου 2014

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ-ΔΙΑΙΡΕΣΗ-ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ-ΔΙΑΙΡΕΣΗ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ

http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/popup/popup_division.htm
Κάνε κλικ στην εικόνα και ξεκίνα να πλένεις...δοντάρες!!!!!!!

ΜΑΖΙ- ΠΑΡΑΜΥΘΙ

12 Μαρτίου 2014

ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα Συναισθήματα.
Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Μια μέρα έμαθαν ότι το νησί τους θα βούλιαζε και έτσι όλοι επισκεύασαν τις βάρκες τους και άρχισαν να φεύγουν.
Η Αγάπη ήταν η μόνη που έμεινε πίσω. Ήθελε να αντέξει μέχρι την τελευταία στιγμή.
Όταν το νησί άρχισε να βυθίζεται, η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια.
Βλέπει τον Πλούτο που περνούσε με μια λαμπερή θαλαμηγό.
Η Αγάπη τον ρωτάει: «Πλούτε, μπορείς να με πάρεις μαζί σου;»,

«Όχι, δεν μπορώ» απάντησε ο Πλούτος. «Έχω ασήμι και χρυσάφι στο σκάφος μου και δεν υπάρχει χώρος για σένα»
Η Αγάπη τότε αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια από την Αλαζονεία που επίσης περνούσε από μπροστά της σε ένα πανέμορφο σκάφος.
«Σε παρακαλώ βοήθησέ με» είπε η Αγάπη.
«Δεν μπορώ να σε βοηθήσω Αγάπη. Είσαι μούσκεμα και θα μου χαλάσεις το όμορφο σκάφος μου» της απάντησε η Αλαζονεία.
Η Λύπη ήταν πιο πέρα και έτσι η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει από αυτή βοήθεια.
«Λύπη άφησέ με να έρθω μαζί σου».
«Ω Αγάπη, είμαι τόσο λυπημένη που θέλω να μείνω μόνη μου» είπε η Λύπη.
Η Ευτυχία πέρασε μπροστά από την Αγάπη αλλά και αυτή δεν της έδωσε σημασία.
Ήταν τόσο ευτυχισμένη, που ούτε καν άκουσε την Αγάπη να ζητά βοήθεια.
Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή: «Αγάπη, έλα προς τα εδώ! Θα σε πάρω εγώ μαζί μου!».
Ήταν ένας πολύ ηλικιωμένος κύριος που η Αγάπη δεν γνώριζε, αλλά ήταν γεμάτη από τέτοια ευγνωμοσύνη, που ξέχασε να ρωτήσει το όνομά του.
Όταν έφτασαν στην στεριά ο κύριος έφυγε και πήγε στο δρόμο του.
Η Αγάπη γνωρίζοντας πόσα χρωστούσε στον κύριο που τη βοήθησε, ρώτησε τη Γνώση:
«Γνώση, ποιος με βοήθησε»;
«Ο Χρόνος» της απάντησε η Γνώση.
«Ο Χρόνος;;» ρώτησε η Αγάπη. «Γιατί με βοήθησε o Χρόνος;»
Τότε η Γνώση χαμογέλασε και με τη βαθιά σοφία της είπε:
«Μόνο ο Χρόνος μπορεί να καταλάβει πόσο
μεγάλη σημασία έχει η Αγάπη».
Μάνος Χατζιδάκις


9 Μαρτίου 2014

ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ;

               Πώς μαθαίνει καλύτερα το παιδί σας;
Κάθε Παιδί έχει ένα μοναδικό και διακριτό τρόπο με τον οποίο μαθαίνει καλύτερα και πιο εύκολα το κάθε τι. Δηλαδή έχει τον δικό του τρόπο να συλλέγει, να επεξεργάζεται και να
οργανώνει κάθε πληροφορία που λαμβάνει.
 
Ποιος είναι ο τύπος του δικού σας παιδιού: 
Οι "Τύποι" και η Μάθηση
Σίγουρα κάτι που έχετε πει εσείς οι ίδιες ή έχετε ακούσει από άλλους στο κοινωνικό σας περιβάλλον είναι ο χαρακτηρισμός, ΄΄είμαι ακουστικός τύπος΄΄ ή ‘’είμαι οπτικός τύπος’’, θέλοντας ο καθένας να υποστηρίξει πως συνήθως θυμάται κάτι.
Ο χαρακτηρισμός αυτός περιγράφει το διαφορετικό τρόπο  με τον οποίο   καταγράφει τις πληροφορίες ο καθένας από εμάς. Άλλος μαθαίνει καλύτερα βλέποντας κάτι, άλλος  ακούγοντας κλπ. Κάποιοι επίσης προτιμούν να επεξεργάζονται την πληροφορία σε διάφορα κομμάτια, ενώ άλλοι την χρειάζονται ολόκληρη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος  μάθησης. Ένας από τους λόγους λοιπόν που ένα παιδί ευχαριστιέται να μαθαίνει η δυσκολεύεται να μαθαίνει έχει να κάνει με τον τρόπο που φτάνει σε αυτό η πληροφορία και αν ο τρόπος ταιριάζει με τον ΄΄Μαθησιακό του Τύπο’’. Όταν ένας μαθητής  γνωρίζει  πώς μαθαίνει  (δηλαδή, τι μαθησιακός τύπος είναι) μαθαίνει να διαβάζει πιο εύκολα, πιο γρήγορα και πιο  αποτελεσματικά.

Οπτικός Τύπος
Μερικά Παιδιά είναι οπτικοί τύποι - τους αρέσει δηλαδή να διαβάζουν, να βλέπουν εικόνες και διαγράμματα και να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους, και να θυμούνται εικόνες που βλέπουν ή δημιουργούν οι ίδιοι. Έτσι καταγράφουν και μαθαίνουν καλύτερα μέσω της οπτικής αναπαράστασής.
Πολλές φορές οι οπτικοί τύποι χρησιμοποιούν τη φαντασία του για να οπτικοποιήσουν την πληροφορία. Οι Οπτικοί τύποι συνήθως είναι καλοί στις τέχνες, και είναι δημιουργικοί.

Ακουστικός Τύπος
Άλλα Παιδιά είναι ακουστικοί τύποι  Δηλαδή μαθαίνουν πιο εύκολα όταν ακούνε κάτι, έτσι τους αρέσει να ακούνε ομιλίες, κασέτες και CDς. Είναι αυτό που λέμε συνήθως ‘’μαθαίνει το μάθημα μόλις το ακούσει από την δασκάλα’’.
Είναι ο τύπος που επεξεργάζεται ευκολότερα και αποτελεσματικότερα την πληροφορία όταν έχει ακουστικά ερεθίσματα. Συνήθως του αρέσει να μιλά και αυτός. Οι ακουστικοί τύποι είναι καλοί στις ξένες γλώσσες και στη μουσική και έχουν αίσθηση του ρυθμού.

Γλωσσικός – Λεκτικός Τύπος
Είναι τα Παιδιά που είναι καλοί με τις λέξεις, που τους αρέσει ιδιαίτερα να γράφουν και να διαβάζουν. Καταγράφουν τις πληροφορίες καλύτερα μέσω του γραπτού λόγου. Είναι το παιδί που συγκρατεί ευκολότερα στη μνήμη του μια πληροφορία, όταν αυτή επεξηγείται λεκτικά. Του αρέσουν ιδιαίτερα οι λέξεις και  γενικά  να γράφει και να διαβάζει.

 Κιναισθητικός Τύπος
Άλλα παιδιά έχουν ανάγκη να χρησιμοποιούν και το σώμα τους όταν μαθαίνουν, δηλ. μαθαίνουν καλά όταν χρησιμοποιούν τα χέρια τους, κινούνται, φτιάχνουν μοντέλα, μιμούνται ή αντιγράφουν πράξεις.
Είναι Κιναισθητικοί Τύποι  δηλαδή, χρησιμοποιούν την κίνηση για να αντιληφθούν κανόνες και έννοιες. Τους αρέσει να αγγίζουν  πράγματα, να συμμετέχουν σε θεατρικές ή  χορευτικές παραστάσεις.
Οι Κιναισθητικοί Τύποι είναι συνήθως καλοί στα σπορ, στο χορό, ή στις χειροτεχνίες.

Διαπροσωπικός Τύπος
Μήπως το Παιδί σας μαθαίνει καλύτερα όταν συμμετέχει σε συζητήσεις μικρών ομάδων; Μήπως του αρέσει να συμμετέχει σε ομαδικές συζητήσεις για την επίλυση προβλημάτων;. Τότε μάλλον είναι Διαπροσωπικός τύπος δηλαδή, μαθαίνει καλύτερα μέσα από την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων μιας ομάδας από το να μαθαίνει μόνος του. Λογικά θα αποδίδει καλύτερα όταν συνεργάζεται με άλλους.
Οι Διαπροσωπικοί Τύποι συνήθως είναι καλοί στο να πείθουν, να πωλούν ή να διδάσκουν τους άλλους.

Ενδοπροσωπικός Τύπος
Αν πάλι το Παιδί σας προτιμά και μαθαίνει καλύτερα μόνος του μην ανησυχείτε, μάλλον είναι Ενδοπροσωπικός Τύπος. Μαθαίνει ευκολότερα σε συνθήκες που μόνος του μπορεί να συλλέξει και να επεξεργαστεί τις πληροφορίες που χρειάζεται. Σκέπτεται ένα πρόβλημα μόνο του, βγάζει συμπεράσματα μέσα από την εμπειρία του και έτσι μαθαίνει.
Αν το παιδί σας δεν ανήκει σε κάποιον από αυτούς τους τύπους μην ανησυχείτε, σίγουρα έχει τον δικό του τύπο που εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τον ανακαλύψετε και να το βοηθήσετε να μαθαίνει να εκπαιδεύεται και να αναπτύσσεται κτίζοντας τον χαρακτήρα του, την προσωπικότητα του και εμπλουτίζοντας τις γνώσεις του.

Αν πάλι θεωρείτε ότι οι επιδόσεις του παιδιού σας δεν είναι σύμφωνες με τις ικανότητες του, μην διστάσετε να ζητήσετε την γνώμη ενός ειδικού – ξεκινώντας από τον παιδίατρο σας – για να βοηθήσει το παιδί σας και εσάς, να βελτιώσει τις μαθησιακές του επιδόσεις και να γνωρίσει τον ‘’Τύπο του’’.
Φυσικά, όσες περισσότερες αισθήσεις συνδυάζουμε και χρησιμοποιούμε όταν μαθαίνουμε τόσο πιο αποτελεσματικοί είμαστε και εμείς και τα παιδιά.

Πηγή: http://gia-mamades.gr/

5 Μαρτίου 2014

ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΣΤΙΧΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

Η αφίσα μας για τη σχολική βία!
Το στιχάκι μας!
Εκτυπώσαμε την αφίσα μας σε μέγεθος 50-70 εκ. και τα δύο τμήματα της Β΄τάξης με ενωμένες δυνάμεις την ομόρφυναν!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...