23 Φεβρουαρίου 2013

ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ "ΤΥΠΟΣ" ΓΟΝΕΑ ΕΙΣΤΕ;

            ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ "ΤΥΠΟΣ" ΓΟΝΕΑ ΕΙΣΤΕ;

Πολλές οικογένειες έχουν μία ανάμικτη φιλοσοφία για το πώς θα διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μπερδεύονται και οι ίδιοι οι γονείς, αλλά πολύ περισσότερο τα παιδιά τους.

Παιδαγωγοί, ύστερα από έρευνες με δεκάδες οικογένειες, έχουν καταλήξει σε τέσσερις τύπους γονέων.
Δείτε σε ποια κατηγορία ανήκετε, δείτε τα λάθη σας και μπορείτε να κάνετε αλλαγές στον τρόπο, που αντιμετωπίζετε τα παιδιά σας.


1) Οι "αποστασιοποιημένοι"
Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν οι γονείς, που αποφεύγουν και παραβλέπουν τα συναισθήματα τών παιδιών τους. Τα θεωρούν ασήμαντα, τα αγνοούν η επιθυμούν να εξαφανιστούν γρήγορα όλα τα αρνητικά, όπως για παράδειγμα η λύπη και ο θυμός, χωρίς ταυτόχρονα να ενεργούν εκείνοι προς αυτόν τον στόχο.

Πολλοί, μάλιστα, χρησιμοποιούν διάφορους περισπασμούς, προκειμένου να αναστείλουν τα συναισθήματα αυτά. Άλλοι τα γελοιοποιούν, δεν τα παίρνουν στα σοβαρά ή τα θεωρούν παράλογα. Αισθάνονται άβολα, φοβούνται, ενοχλούνται ή ακόμα και πνίγονται από τα συναισθήματα τών παιδιών τους, μάλλον γιατί δεν έχουν κατανοήσει ούτε τα δικά τους. Έτσι δίνουν μεγαλύτερο βάρος στο πώς θα τα ξεπεράσουν και όχι στο βαθύτερο νόημα, που ενδεχομένως έχουν.

Χαρακτηρίζουν τα παιδιά τους "απροσάρμοστα" και δεν επιδιώκουν την επίλυση τού προβλήματος.
Όλα αυτά έχουν ως συνέπεια τα παιδιά να μαθαίνουν ότι τα συναισθήματά τους είναι λανθασμένα, δίχως αξία και να ντρέπονται για αυτά. Μπορεί να φθάσουν στο σημείο, αργότερα, να πιστέψουν ότι κάτι δεν πάει καλά, ενώ είναι πιθανό να αντιμετωπίζουν στην ενήλικη ζωή τους δυσκολίες στην αντιμετώπισή τους.


2) Οι "επικριτικοί-αποδοκιμαστικοί"
Έχουν πολλά από τα χαρακτηριστικά των "αποστασιοποιημένων" γονιών, αλλά με πολύ πιο αρνητικό τρόπο. Επικρίνουν τις συναισθηματικές εκφράσεις τους, προσπαθούν να τα "συμμορφώσουν" με καλά πρότυπα, τιμωρούν το παιδί τους για τα συναισθήματά του. Περνούν στα μικρά τους ότι τα αρνητικά συναισθήματα πρέπει να έχουν περιορισμένη χρονική διάρκεια, διαφορετικά είναι δείγμα κακού χαρακτήρα. Εκφράζουν την άποψη ότι, για να επιβιώσει κάποιος, πρέπει να είναι σκληρός και ενδιαφέρονται κυρίως να εισπράττουν υπακοή.

Αποτέλεσμα; Τα παιδιά αισθάνονται μειωμένα και δεν μπορούν να διαχειριστούν τις σκέψεις, τα "θέλω" και τα "πρέπει" τους.


3) Οι "επιτρεπτικοί-παραχωρητικοί"
Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν όσοι αποδέχονται ελεύθερα κάθε συναισθηματική έκφραση τού παιδιού τους και, μάλιστα, το παρηγορούν, όταν έχει αρνητικές σκέψεις. Προσφέρουν ελάχιστη καθοδήγηση σε θέματα συμπεριφοράς και δεν θέτουν όρια. Δεν του διδάσκουν τρόπους επίλυσης των προβλημάτων του, αλλά ούτε και το βοηθούν να τα λύσει. Πιστεύουν δε ότι το μόνο, που μπορούμε να κάνουμε με τα αρνητικά συναισθήματα, είναι να περιμένουμε να περάσουν.

Έτσι, όμως, τα παιδιά δεν μαθαίνουν να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν σε έναν στόχο, να κάνουν φίλους, να κάνουν παρέα με συνομήλικούς τους.


4) Οι "συναισθηματικοί μέντορες"
Αυτοί βλέπουν το πρόβλημα σαν μία ευκαιρία για στενή επικοινωνία, για αυτό αφιερώνουν χρόνο σε ένα λυπημένο, θυμωμένο ή φοβισμένο παιδί. Αυτό προϋποθέτει, φυσικά, να έχουν επίγνωση των δικών τους συναισθημάτων.

Είναι ευαίσθητοι στην εκάστοτε συναισθηματική μετάπτωση του παιδιού τους και πάνω από όλα σέβονται τα συναισθήματά του, δεν κοροϊδεύουν και τα αξιοποιούν για να το βοηθήσουν, να το καθοδηγήσουν και να το διδάξουν τρόπους να επιλύει τα προβλήματά του.

Έτσι τα παιδιά μαθαίνουν να εμπιστεύονται και να χειρίζονται τα συναισθήματά τους, αλλά και να λύνουν τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν.

ΠΗΓΗ:iPaideia

20 Φεβρουαρίου 2013

Ο ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΙ Η ΤΡΙΧΟΝΕΡΑΙΔΑ-ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ

                        Ο Λουκάς και η Τριχονεράιδα

Με αφορμή το θέμα που επεξεργαζόμαστε μέσα στην τάξη , "ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ " ,ο Στάθης Π. μαθητής του Α1 τμήματος, μας έφερε το παραμύθι "Ο Λουκάς και η Τριχονεράιδα".Επειδή άρεσε πάρα πολύ στα παιδιά αποφασίσαμε να το παρουσιάσουμε και σε σας!Η επόμενη κίνησή μας είναι να το δραματοποιήσουμε στην αυλή του σχολείου!

9 Φεβρουαρίου 2013

ΦΤΙΑΧΝΩ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ

ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ

Με αφορμή το μάθημα μας στη Γλώσσα, Μπλε όνειρα, που μιλούσε για τα χρώματα του Ουράνιου τόξου,σκεφτήκαμε να κατασκευάσουμε και εμείς ένα. Παρακάτω ακολουθούν οι οδηγίες κατασκευής:

ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ:
χάρτινα πιάτα                                                            
μαρκαδόρους
υγρή κόλλα
βαμβάκι
χρυσόσκονη ή ασημί glitter
πολύχρωμες κορδελίτσες

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Κόβουμε στη μέση το χάρτινο πιάτο και αφαιρούμε το εσωτερικό του κρατώντας μόνο το στεφάνι. Βάφουμε το στεφάνι με τα 7 χρώματα της ίριδας και στις άκρες κολλάμε λίγο βαμβάκι για σύννεφα. Διακοσμούμε το βαμβάκι με ασημόσκονη ή glitter. Με το διακορευτή ανοίγουμε μια τρυπίτσα και περνάμε την κορδελίτσα για να κρέμεται. Μια εύκολη και γρήγορη κατασκευή που δεν απαιτεί μεγάλη προετοιμασία και είναι ευχάριστη και διασκεδαστική για τα παιδιά. Δείτε τα δικά μας ουράνια τόξα:










Και ένα μικρό παραμυθάκι με υπέροχες εικόνες για τη βροχή:




6 Φεβρουαρίου 2013

ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ

                               Το δέντρο που έδινε...

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια μηλιά....
και αγαπούσε ένα αγοράκι.
Και κάθε μέρα το αγοράκι πήγαινε και μάζευε τα φύλλα της και τα έπλεκε στεφάνι κι έπαιζε το βασιλιά του δάσους.
Σκαρφάλωνε στον κορμό της κι έκανε κούνια στα κλαδιά της κι έτρωγε μήλα.
Παίζανε και κρυφτό
Κι όταν το αγόρι κουραζόταν, αποκοιμιόταν στον ίσκιο της.
Και το αγόρι αγαπούσε τη μηλιά...
πάρα πολύ.
Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη.

Μα πέρασαν τα χρόνια.
Και το αγόρι μεγάλωσε.
Και πολλές φορές η μηλιά έμενε μοναχή.
Τότε μια μέρα το αγόρι πήγε στη μηλιά κι η μηλιά είπε:

«Έλα αγόρι, έλα να σκαρφαλώσεις στον κορμό μου και να κάνεις κούνια στα κλαδιά μου, να φας μήλα και να παίξεις στον ίσκιο μου αποκάτω και να ʽσαι ευτυχισμένο».
«Είμαι μεγάλος πια για να σκαρφαλώνω και να παίζω», είπε το αγόρι. «Θέλω νʼ αγοράσω πράγματα και να καλοπεράσω. Θέλω λεφτά. Μπορείς να μου δώσεις λεφτά;»
«Λυπάμαι», είπε η μηλιά, «μα εγώ δεν έχω λεφτά. Έχω μονάχα φύλλα και μήλα. Πάρε τα μήλα μου, αγόρι, και πούλησέ τα στην πόλη. Έτσι θα ʽχεις λεφτά και θα ʽσαι ευτυχισμένο».

Και τότε το αγόρι σκαρφάλωσε στη μηλιά, μάζεψε τα μήλα της και τα πήρε μαζί του.
Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη.

Μα το αγόρι έκανε πολύ καιρό να ξαναφανεί... και η μηλιά ήταν λυπημένη.
 Ώσπου μια μέρα το αγόρι ξαναγύρισε κι η μηλιά τρεμούλιασε απʼ τη χαρά της κι είπε:

«Έλα αγόρι, έλα να σκαρφαλώσεις στον κορμό μου και να κάνεις κούνια στα κλαδιά μου και να ʽσαι ευτυχισμένο».

«Δεν έχω πια χρόνο να σκαρφαλώνω», είπε το αγόρι. «Θέλω ένα σπίτι που να δίνει ζεστασιά», είιπε. «Θέλω γυναίκα και παιδιά, και γιʼαυτό χρειάζομαι ένα σπίτι. «Μπορείς να μου δώσεις ένα σπίτι;»

«Εγώ δεν έχω σπίτι», είπε η μηλιά. «Σπίτι μου είναι το δάσος, μα μπορείς να κόψεις τα κλαδιά μου και να χτίσεις ένα σπίτι. Τότε θα ʽσαι ευτυχισμένο».

Κι έτσι το αγόρι έκοψε τα κλαδιά της και τα πήρε μαζί του για να χτίσει το σπίτι του.
Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη.

Μα το αγόρι έκανε πολύ καιρό να ξαναφανεί. Κι όταν γύρισε η μηλιά ήταν τόσο ευτυχισμένη που ούτε να μιλήσει καλά-καλά δεν μπορούσε.
«Έλα, αγόρι», ψιθύρισε, «έλα να παίξεις»
«Είμαι πια πολύ γέρος και πολύ λυπημένος για να παίζω είπε το αγόρι. «Θέλω μια βάρκα να με πάρει μακριά. Μπορείς να μου δώσεις μια βάρκα;»

«Κόψε τον κορμό μου και φτιάξε μια βάρκα», είπε η μηλιά. «Έτσι θα μπορέσεις να φύγεις μακριά...και να ʽσαι ευτυχισμένο».

Και τότε το αγόρι έκοψε τον κορμό της έφτιαξε μια βάρκα κι έφυγε μακριά.
Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη...μα όχι πραγματικά.

Κι ύστερα από πολύ καιρό το αγόρι ξαναγύρισε.
«Λυπάμαι, αγόρι», είπε η μηλιά, «μα δε μου απόμεινε τίποτα πια για να σου δώσω... Δεν έχω μήλα».

«Τα δόντια μου δεν είναι πια για μήλα», είπε το αγόρι.
«Δεν έχω κλαδιά», είπε η μηλιά. «Δεν μπορείς να κάνεις κούνια...»

«Είμαι πολύ γέρος πια για να κάνω κούνια», είπε το αγόρι.
«Δεν έχω κορμό», είπε η μηλιά. «Δεν μπορείς να σκαρφαλώσεις...»
«Είμαι πολύ κουρασμένος πια για να σκαρφαλώνω», είπε το αγόρι.

«Λυπάμαι», αναστέναξε η μηλιά. «Μακάρι να μπορούσα να σου δώσω κάτι... μα δε μου απόμεινε τίποτα πια. Δεν είμαι παρά ένα γέρικο κούτσουρο. Λυπάμαι...»
«Δε θέλω και πολλά τώρα πια», είπε το αγόρι, «μονάχα ένα ήσυχο μέρος να κάτσω και να ξαποστάσω. Είμαι πολύ κουρασμένος».
«Τότε», είπε η μηλιά, κι ίσιωσε τον κορμό της, «τότε, ένα γέρικο κούτσουρο είναι ό,τι πρέπει να κάτσεις και να ξαποστάσεις. Έλα, αγόρι, κάτσε. Κάτσε και ξεκουράσου».

Και το αγόρι έκατσε και ξεκουράστηκε.

Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη.

...του Σελ Σίλβερσταίν

Πηγή: http://c1korinos.blogspot.gr

3 Φεβρουαρίου 2013

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣ

Συνοδευτική φωτογραφία του άρθρού Τι πρέπει να κάνει ένας καλός μπαμπάς;



Οι παραδοσιακοί μπαμπάδες των προηγούμενων δεκαετιών δεν είχαν καμία σχέση με την ανατροφή των παιδιών τους. Το μόνο που απολάμβαναν ήταν να θέτουν όρια, να βάζουν τιμωρίες ή να δίνουν στα παιδιά την ελευθερία να κάνουν κάτι μετά από πολλά παρακάλια. Σήμερα, όμως, οι περισσότεροι μπαμπάδες συμμετέχουν πλήρως και ισότιμα στο μεγάλωμα των παιδιών και απολαμβάνουν την κάθε στιγμή μαζί τους.
Από τη στιγμή που η γυναίκα βγήκε στην αγορά εργασίας το οικογενειακό πλαίσιο άλλαξε, με αποτέλεσμα η ανατροφή, αλλά και η διαπαιδαγώγηση των παιδιών να γίνει υπόθεση τόσο της μαμάς όσο και του συντρόφου της. Βέβαια, τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα και απλά, γιατί οι σημερινοί μπαμπάδες δεν έχουν πρότυπα που να τους καθοδηγούν στο νέο τους ρόλο.
Η επιθυμία των συντρόφων να αποκτήσουν παιδί, αλλά και η συνεννόηση για τις ευθύνες που ο καθένας θα έχει στο μεγάλωμά του είναι καθοριστικής σημασίας. Η επικοινωνία, η συνεργασία και η ποιότητα της σχέσης αποτελούν κυρίαρχους παράγοντες για τη συμμετοχή του πατέρα στο μεγάλωμα του παιδιού.
Πολλοί μπαμπάδες στις μέρες μας είναι μπερδεμένοι. Ποιος είναι τελικά ο ρόλος τους και κυρίως πώς μπορούν να γίνουν καλύτεροι ενισχύοντας την παρουσία τους μέσα στην οικογένεια; Καλός πατέρας σήμερα είναι αυτός που έχει συνειδητοποιήσει την αξία του ρόλου του στην ανάπτυξη των παιδιών και τους αφιερώνει ποιοτικό χρόνο.
Σίγουρα το να γίνετε καλύτερος πατέρας δεν έγκειται σε πέντε εύκολα βήματα ούτε μετριέται με βάση αυτά, όμως κάποιες προσπάθειες αποτελούν μια καλή αρχή. Αλλά, ας δούμε μαζί τι μπορεί να κάνει ένας καλός μπαμπάς:
  • Πολλές φορές οι μητέρες παραπονιούνται για το σύντροφό τους, ότι δήθεν δεν συμμετέχει στο μεγάλωμα των παιδιών. Αν τις παρατηρήσει, όμως, κάποιος, θα διαπιστώσει ότι οι ίδιες είναι που δεν επιτρέπουν ουσιαστικά το μοίρασμα της ευθύνης του παιδιού. Αν η σύντροφός σας δυσκολεύεται να αποδεχτεί το ρόλο σας συζητήστε μαζί της και εξηγείστε της ότι θέλετε να είστε δίπλα στο παιδί. Ορίστε τα μερίδια φροντίδας κάθε γονιού, και όσο μεγαλώνουν τα παιδιά, επαναπροσδιορίστε τα με βάση τις ανάγκες τους.
  • Μην αμφισβητείτε τη μαμά, όταν είναι μπροστά τα παιδιά. Να τη σέβεστε και να την υποστηρίζετε, για να δημιουργήσετε από κοινού ένα υγιές και θετικό οικογενειακό πρότυπο.
  • Δείξτε στα παιδιά ότι ακόμη και όταν οι γονείς διαφωνούν, πάντα βρίσκουν έναν τρόπο να συμβιβάσουν τα πράγματα χωρίς βία και καβγάδες. Άλλωστε, αυτός είναι ο ορισμός της συντροφικότητας.
  • Να καλλιεργείτε αισθήματα ευθύνης και αξιών. Αν έχετε γιο, δώστε του να καταλάβει ότι οι γυναίκες είναι άξιες σεβασμού, ώστε να κάνει το ίδιο αργότερα στην ενήλικη ζωή του. Αντίστοιχα, δώστε στην κόρη σας να καταλάβει ότι σε μια σχέση το αγόρι πρέπει να σέβεται το κορίτσι.
  • Ο καλός πατέρας είναι τίμιος και αξιόπιστος. Επίσης, λέει τα πράγματα όπως είναι και μαθαίνει τα παιδιά του να αποδέχονται την αλήθεια όσο σκληρή και αν είναι αυτή.
  • Μπορεί να θεωρείτε αυτονόητο ότι αγαπάτε τα παιδιά σας, όμως για ένα μικρό πλάσμα που τώρα μαθαίνει τον κόσμο, είναι καλό οι γονείς του να του υπενθυμίζουν ότι το αγαπούν. Να τους το λέτε, λοιπόν, καθημερινά!
  • Μην αλλάζετε γνώμη κάθε τρεις και λίγο σε θέματα που αφορούν τα παιδιά. Μην ξεχνάτε, ότι έχουν ανάγκη τη σταθερότητα και τη ρουτίνα. Έτσι νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια.
  • Αφήνετε τα παιδιά να λένε τη γνώμη τους χωρίς να τα κριτικάρετε.
  • Ενθαρρύνετε κάθε τους προσπάθεια. Να θυμάστε, ότι πρέπει να τα επιβραβεύετε για όλα όσα έκαναν, με τον τρόπο που τα έκαναν και όχι με κριτική.
  • Μην προβάλλετε στα παιδιά τις δικές σας ανεκπλήρωτες φιλοδοξίες. Δείξτε τους ότι τα στηρίζετε σε ό,τι και αν κάνουν και ότι αρκεί η προσπάθεια και η επιμονή.
  • Όταν πηγαίνετε σε κάποια εκδήλωση των παιδιών, δείξτε πλήρη αφοσίωση στη στιγμή και την περίσταση. Κλείστε, λοιπόν, το κινητό και τον υπολογιστή.
  • Να πηγαίνετε συχνά στο σχολείο και να ενημερώνεστε για τις επιδόσεις των παιδιών.
  • Να ζητάτε συγγνώμη χωρίς εγωισμούς, αν κάνετε κάποιο λάθος.
  • Να απαντάτε πρόθυμα στις ερωτήσεις των παιδιών.
  • Να παίζετε με τα παιδιά και να μοιράζεστε τα ενδιαφέροντά σας. Αν έχετε κόρη, είναι φυσικό να μην αισθάνεστε άνετα για πολλές από τις ασχολίες της. Όμως, καλό θα ήταν να είστε ενημερωμένος για όλα και να βρείτε μια δραστηριότητα που θα μπορείτε να την απολαμβάνετε μαζί της.
  • Ένας καλός πατέρας πρέπει να ξέρει να παίζει. Αν δεν ξέρει, είναι αναγκαίο να μάθει. Για να λειτουργεί σωστά μια οικογένεια, χρειάζεται καθημερινά και λίγη διασκέδαση. Ο χρόνος για διασκέδαση στην οικογένεια είναι τόσο απαραίτητος όσο και οποιαδήποτε άλλη καθημερινή υποχρέωση. Ο χρόνος αυτός προσφέρει πολύτιμη ενέργεια σε όλους, για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες και στη ρουτίνα της καθημερινής ζωής.

Πώς θα γίνετε ακόμα καλύτερος πατέρας;

Πολλές φορές αναρωτιόμαστε αν πράγματι προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό στα παιδιά μας. Αυτό είναι φυσιολογικό και μπορεί να είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικό αν θυμόμαστε πάντα, ότι η προσφορά μας στον ψυχικό κόσμο του παιδιού και στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του, είναι μεγαλύτερης σημασίας από τα υλικά αγαθά που θα του προσφέρουμε.
Με την οικονομική κρίση και τους ξέφρενους ρυθμούς που ακολουθούμε σήμερα, ο χρόνος και η υπομονή γίνονται σπάνια αγαθά. Αυτό ισχύει και για τους δύο γονείς, αλλά πολύ συχνότερα ο πατέρας μπορεί να μην είναι με το παιδί του όσο και όπως αυτό θα το είχε ανάγκη. Τι μπορεί, λοιπόν, να κάνει ένας πατέρας για να γίνει όσο το δυνατό καλύτερος;
Κάθε άντρας πρέπει να σκεφτεί, να προβληματιστεί και να εξετάσει το τι μπορεί να προσφέρει περισσότερο στο παιδί του. Ο λίγος χρόνος που θα αφιερώσει για το σκοπό αυτό, θα του επιτρέψει να είναι σε θέση να κάνει ίσως το καλύτερο δώρο στο παιδί του.
  • Αρχικά ο άνδρας που έγινε πατέρας, πρέπει να συνειδητοποιήσει και να αποδεχθεί το γεγονός ότι δεν είναι πλέον μόνος του. Η νέα κατάσταση είναι αμετάκλητη, η ζωή του δεν περιστρέφεται πλέον μόνο γύρω από τις δικές του ανάγκες. Όσο πιο γρήγορα προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα τόσο το καλύτερο.
  • Ο πατέρας πρέπει να βρίσκεται σε εγρήγορση για το τι συμβαίνει στην οικογένειά του. Είτε το θέλουμε είτε όχι, οι άνδρες πολύ συχνά είναι εγωκεντρικοί και δεν αντιλαμβάνονται εύκολα τις ανάγκες των άλλων. Αυτό συμβαίνει πιο συχνά σε ένα νέο περιβάλλον με νέες καταστάσεις για αυτούς. Ο πατέρας πρέπει συνεχώς να εξετάζει το τι συμβαίνει γύρω του και να βρίσκει τρόπους για να κάνει πράγματα που θα δημιουργούν μια αρμονική ατμόσφαιρα.
  • Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά ενός καλού πατέρα είναι ότι πρέπει να αποκτήσει μια ελαστικότητα, που θα του επιτρέπει να αντιμετωπίζει με επιτυχία το νέο “οργανωμένο χάος” στην οικογένεια. Σαν πατέρας και οικογενειάρχης, ο άνδρας δεν έχει πλέον την πολυτέλεια των οργανωμένων σχεδίων και της τάξης που είχε όταν ήταν μόνος του. Η γρήγορη προσαρμογή του σε νέες καταστάσεις που δημιουργούνται συνεχώς στην καθημερινή και οικογενειακή του ζωή, θα του είναι χρήσιμη για να είναι πιο ήρεμος και διαθέσιμος στα παιδιά του.
  • Ο πατέρας πρέπει να είναι πρόθυμος για δουλειές στο σπίτι. Σίγουρα η πατρότητα σημαίνει αγάπη και υποστήριξη, αλλά πολύ συχνά ο πατέρας πρέπει να κάνει και δουλειές, όπως π.χ. να αλλάξει τις πάνες του παιδιού ή να το ταΐσει.
  • Η υπομονή στο σπίτι με την οικογένεια είναι από τα πλέον απαραίτητα χαρακτηριστικά ενός καλού πατέρα. Όση, λοιπόν, ανοχή και κατανόηση δείχνετε στη δουλειά σας και στους συναδέλφους σας, άλλη τόση και ακόμη περισσότερη πρέπει να δείχνετε και στο σπίτι σας. Φροντίστε, λοιπόν, να μειώσετε σημαντικά τους λόγους για τους οποίους μπορεί να θυμώνετε ή να είστε απότομος με τα παιδιά σας. Πρέπει να μάθετε να επιβάλλεστε με ήρεμο τρόπο, χωρίς νευρικές αντιδράσεις.
 ΠΗΓΗ:http://www.yeskid.gr

2 Φεβρουαρίου 2013

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΖΩΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ

               ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΖΩΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ

Κάνε κλικ στην εικόνα και μπορείς να περιηγηθείς στο Αττικό ζωολογικό πάρκο!


Πηγή:matheto ner@ki
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...